Administrativa tjänster vid möten, event och konferenser
Att skicka inbjudningar, hantera anmälningar och sköta all annan kommunikation och administration kring större konferenser och event är en viktig men tidskrävande del av arrangemanget. Vi hjälper er att sköta administrationen på ett professionellt och tidseffektivt sätt.
När en konferens eller resa väl är planerad och bokad återstår all administration. Ett större möte tar tid att anordna, så är det bara. Därför försöker vi avlasta er som kund så mycket vi bara kan. Det tar tid att skicka inbjudningar, hantera anmälningar, skicka ut information och hålla dialogen med deltagarna i gång. Många har tidigare gjort detta själva, men fler och fler inser att de sparar mycket tid och därmed också pengar på att överlåta administrationen till oss.
Reed & Mackay erbjuder webbaserade verktyg för professionell hantering av all kommunikation och administration kring ett större event. Det kan handla om allt från att skapa en snygg webbplats till att kommunicera med deltagarna både före, under och efter arrangemanget. Med våra verktyg får ni bättre överblick och ni kan följa all information och kommunikation i systemet under hela projektets gång. Allt sker via webben eller i mobilen. Smidigt, enkelt och framför allt väldigt tidsbesparande.
- Inbjudningar
Skapa professionella evenemangshemsidor eller personliga inbjudningar direkt till deltagarna - Anmälan/Registrering
Komplett verktyg för att ta emot bokningar. Kraftfullt för arrangören - superenkelt för deltagaren - Genomförande
Information, interaktion och närvarokontroll - allt du behöver på plats på evenemanget - Uppföljning
Kvalitetssäkra genom kommunikation och uppföljning via webb och mobil
Är ni nyfikna på hur vi kan underlätta er administration inför nästa resa eller event?